Czy zastanawialiście się kiedykolwiek jaki jest skład prawdziwej Nutelli? Producenci podają na etykiecie składniki w kolejności zgodnej z zawartością w produkcie (od największej do najmniejszej ilości). W przypadku Nutelli, na pierwszym miejscu jest cukier, na drugim olej roślinny. Tym, którzy lubią się zdrowo odżywiać, zależy na omijaniu szerokim łukiem tych dwóch składników. Ja znalazłam dwa przepisy na zdrową Nutellę.
Podstawowymi składnikami dzisiejszego przepisu są: awokado i banany. Ważne jest, by awokado i banany były naprawdę dojrzałe. Dzięki temu, całość można łatwiej zblenderować, a brązowe banany nadają słodyczy.

Składniki:

    • 2 dojrzałe awokado (220 g po wydrążeniu)
    • 30 g kakao (3 łyżki)
    • 2 banany (270 g po obraniu)

 

Sposób przygotowania:
Awokado, przekrój na pół. Wyciągnij pestkę i wydrąż środek. Dodaj obranego banana i kakao. Całość blenderuj do uzyskania gładkiej masy.

Gotowe! 🙂

 

You might also like

Bezglutenowe wege tortille z tofu à la gyros.
Read more
Malta – raj dla bezglutenowców
Read more
Bezglutenowa panna cotta
Read more
Bezglutenowy „smalec” z fasoli
Read more
Bezglutenowe, wege „butter halloumi” à la „butter chicken”
Read more

0 comments

Leave a reply