Jaglanka

By Ola

Dzięki jaglance jesteś w stanie „przemycić” w swoim śniadaniu dużą ilość owoców oraz produktów bogatych w zdrowe tłuszcze (orzechy, słonecznik, siemię lniane, migdały). Jedząc słodkie śniadanie, masz pewność, że przez resztę dnia nie będziesz mieć ochoty na słodycze 🙂

Składniki:

    • ok. 300 ml mleka
    • 4 łyżki kaszy jaglanej
    • dodatki według uznania (u mnie: miód, żurawina, orzechy, słonecznik, migdały, suszona żurawina)

Sposób przygotowania:
Gotujemy mleko. Następnie dodajemy kaszę jaglaną (można ją wcześniej opłukać jeśli przeszkadza Wam lekko gorzkawy posmak). Ilość kaszy możesz modyfikować, w zależności od tego jak gęstą chcesz otrzymać jaglankę. Gotujemy kolejne 10-15 minut na średnim ogniu, co jakiś czas mieszając. Zdejmujemy z palnika, gdy konsystencja jest zbyt rzadka, odczekujemy jeszcze kilka minut by kasza wchłonęła mleko. Całość należy zblenderować, przelać do miseczki i podawać z ulubionymi dodatkami.

Gotowe! 🙂

 

You might also like

Bezglutenowe kanapki z burakiem
Read more
Bezglutenowe, wege „butter halloumi” à la „butter chicken”
Read more
Malta – raj dla bezglutenowców
Read more
Bezglutenowa kanapka z mozzarellą i pomidorem, oraz kanapka z pastą z awokado i bekonem
Read more

0 comments

Leave a reply